lördag 20 december 2008

utgång

Hallojj kära blog. Sitter här ny duschad och ska snart sätta igång för att fixa mig. Har haft en så otrolig underbar dag. Har haft en sån shopping dag där face fick äran att shoppa. I vårat förhållande finns det mycket ombytta roller, eller likadana roller. Så som shopping. Jag tror face shoppar och är mer galen i shopping en mig. Han brände 7000 kr på en timme. Och då handlade han på rean som redan smygstartat. Och jag är tvärtom. Jag är så kräsen när det kommer till kläder. Jag måste gå runt i timmar för att ens hitta något jag är förnöjd med. Som idag. Jag hade inte mina sthlms butiker och jag vill inte handla någon annanstans. Så det kommer att bli en hel del shopping för mig när jag åker till sthlm. Inget är helt planerat än. Men förhoppningsvis i alla fall. Men där emot smink och hudvårdsprodukter. Eller läppglans. Jag tror jag har tusentals olika läppglans. Dem bara faller ut från alla håll. Här och där. Och jag väljer att shoppa och se på smink, mer en kläder. Men face sitter så nöjd och belåten i vardagsrummet just nu. Han är precis som en tjej. Så fort vi kom hem var det dags att rensa i skåpet. Och sortera ut alla skjortor och koftor han inte använder. Och in med det nya. Så jag hjälpte han så klart. Hans garderob ser finare ut en innan. Och min stackars lilla garderob är bara på halv vägs. Men snart är det min tur också. Men det som är min tur nu är att fixa sig. Ikväll ska vi ut och dansa. Äntligen har jag en partner som älskar att dansa och är grym på det också haha. Så det är bara att sätta igång då.

// N

Inga kommentarer: