tisdag 2 december 2008

Godnatt


Så var det första ljuset tänt. Jag vet att det inte är ett riktigt traditionellt med bruna ljus och lila blomskitsaker runt om. Men jag vill ju att det passar köket mitt också hahah. Rött passade inte riktigt in med färgerna och det var för traditionellt. Jag ville ha något lite modernare och finare. Så det fick bli så här för tillfället haha. Sen ska jag försöka hitta en julstjärna och hänga på dörren. Jag måste fixa upp julstämningen lite här. Jag har inte haft tid innan och är sååå sent ute. Men snart. Jag har haft tusen annat för mig. Men nu så ska jag lägga ner mer tid på mitt egna hem. Nu verkar det som att Internet fungerar iaf. Är förvånad. Ett huvudvärk mindre. Jag har iaf laddat hem alla desperate housewives avsnitt jag missat under dessa veckor. Mannen min är borta så jag ska äntligen lägga mig i soffan och se på min favorit serie. Och bara njuta av tystnaden och tv'n. Så jag vill säga godnatt nu. Så hoppas jag att Internet fungerar imorgon också. Så då ses vi imorgon. Annars ses vi när vi ses haha.

Godnatt

// N

Inga kommentarer: