söndag 21 december 2008

Söndag

Goooooodmorgon. Haft en underbar morgon. Vaknade sent och låg och pratade och myste med mannen min. Nu har vi precis ätit frukost och jag ska ställa mig på min steppmaskin med lite desperate housewives. Jag hann aldrig bli klar med alla avsnitt. Men idag tänkte jag avsluta allt jag missat. Sen är det gossip girl som gäller haha. Det är dem enda serierna jag egentligen följer. Så jag måste få vara lite normal och ha något att följa. Bortsett från sex & the city som är en klassiker. Vi köpte filmen igår faktiskt. Så nu ska vi se på den filmen också. På blueray för att få vara lite mer highteck !!!

Igår hade vi det över trevligt och roligt. Face körde så det var en nykter kväll för oss båda. Och vi dansade och hade det jätte roligt trots allt. Så man behöver inte sprit för att få en lyckad kväll. Jag har ändå aldrig varit så jätte glad i alkohol, så det var inga som helst problem för mig. Men det var roligt att köra runt och se hur folk kan bli då dem är fulla. Och man ställer sig själv frågan " hur ser jag ut då jag är full ?? " Så hur ser den här dagen ut då? Det vet jag inte en. Först ska jag försöka klura på hur jag överför bilder. Så bloggen inte ser så tom ut. Det är ju bara en massa jävla text. Själv föredrar jag att se på bilder och tycker att det är mycket roligare. Det ser så fattigt ut annars. Så det ska jag sätta igång med. Sen är det steppmaskinen som gäller. Så det är egentligen bara att sätta igång då.

Ha en fortsatt trevlig söndag. Så ses vi senare !!!

// N

Inga kommentarer: