onsdag 17 december 2008

Godmorgon

Godmorgon. Så var det dags att vakna. Jag vaknade för ett bra tag sedan. Av alla jävla polisbilar och sirener som tjutit i en timme snart. Jag vet inte vad som hänt men något eftersom att dem hållt på i en timmes period fram och tillbaka. Så nu gav jag bara upp och reste på mig. Jag somnade ganska sent inatt trotts allt. Jag och Face har våra djupa filosofiska pratstunder som vanligt om nätterna. Jag funderar på om vi ska ta och byta skift på dem. Så vi somnar tidigare. För han ska jobba och jag ska inte göra något. Men ändå. Min dygnsrytm blir helt fuckad. Jag fattar inte vad som skett egentligen. För jag har aldrig suttit och haft så djupa disskutioner med någon. Där jag blottat hela mitt inre och bara fått ut allt. Hur han har fått mig att känna mig så trygg och säker på mig själv. Men eftersom att han studerat allt de där och arbetar själv med barn, så kan jag säga att han hjälpt mig så otroligt mycket. Speciellt allt som plågat mig gällande min barndom. Så jag är så glad och lycklig över att jag har filosfen face till min man. För nu ska jag sätta igång med lite små saker här hemma. Sen ska jag fixa en suprise för face när han kommer hem. Han har jobbat mycket övertid och en massa dessa dagar. Så jag vill ge honom något extra idag när han kommer hem. Så det är bara att sätta igång.

Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi senare.

// N

Inga kommentarer: