lördag 6 december 2008

Lördags mys

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har haft fullt upp idag. Efter att jag och Celina drog till stan. Mötte vi upp Face när vi var klara. Vi drog hem allesammans. Jag ställde mig i köket och gjorde min efterlängtade lassagn som jag saknat så otroligt. Äntligen fick jag vara lite kreativ i köket. Annars känns det som att jag bara står och diskar efter maten vi ätit utifrån. Men idag fick jag chansen till att leka lite med mitt kök. Lassagnen blev jätte god som vanligt. Därför finns det inget kvar haha. Sen så var det bara mys framför tv'n med massa film. Så får vi inte glömma glass. Jag är så beroende utav det. Grejen är den att dem har diplomis här. Det är ju norskt så det finns och köpa i vanliga matbutiker. Därför är det så lätt för mig att bara köpa den där choklad glassen med nougatfyllningen. Jag minns då jag jobbade på en glassbar i sthlm. Där hade vi diplomis. Och jag älskade hasselnöts glassen. Just för att den hade sån nougatfyllning i sig. Och det är exakt samma nougatfyllning denna choklad glass har. Med massa nötter och annat gott i sig. Åhh nu suktas jag igen. Trotts att jag och Face gjort slut på paketet. Vi satt och diskuterade att nu får vi äta vad vi vill. Men till januari är det full träning igen. Då ska de vara slut på all lyxliv vi levt dessa månader. Så nu får vi njuta så länge vi bara kan av all glass. nu ska jag move my ass och försöka göra något vettigare en film och glass.

Godnatt // N

Inga kommentarer: