onsdag 3 december 2008

Hemma

Så kom jag hem för ett litet tag sedan. Var med face hos tandläkaren. Han hade hål i tänderna eller något liknande. Jag satt vid sidan och väntade då jag inte klarade av att höra all slipning och annat skit som tandläkaren höll på med. Sen så var det blod och en massa klet och kladd. Usch det gillar jag inte alls. Sen åkte vi och handlade lite och jag fick äta mjukglass. Som face säger att jag blir som ett litet barn och var överglad över min mjukglass haha. Varje gång blir jag lika glad och överlycklig över att få mjukglass i min bägare. Dem har sån otrolig god och krämig mjukglass här att jag aldrig får nog av det. Så nu kom vi hem och har ätit lite mat. Snart hoppar jag in i duschen. Sen är kvällen fri. Inga barn ingenting. Ikväll ska jag bara njuta och ta det lugnt Känns så bra. Nä nu ska jag in i duschen och pumpa högtalarna i badrummet och dansa och sjunga där inne istället.

// N

Inga kommentarer: