onsdag 3 december 2008

Helvette


Ännu ett tecken på att man är glad och lycklig. Jag har svårt att få på min mina helvetes jeans haha. Så går det när man är förälskad. Man äter ute på resturanger, ser på film mitt i natten och äter massa godis och glass. Om inte annat så pratar man bort hela nätterna samtidigt som man njuter av livets bästa gåva. MatOch bara njuter av livet på ett annat sätt. Sen då det varit en massa stress hit och dit också, så har kosten bestått av mc'd och annan snabb skräptmat. Men nu är det skärpning på det. Jag har inte ens tagit mina promenader som jag brukade. Här lever jag som en prinsessa och får skjuts, även då jag kan ta den där lilla promenaden på 10 min. Men nej den får jag inte ta. Jag har blivit ganska bortskämd måste jag faktiskt erkänna. Aja det är inte så farligt som jag beskriver det egentligen. Några kilon hit eller dit. Jag är fortsatt smal så det är inget jag ska lägga fokus på. Nu ska jag hämta Celina från skolan. Så är det att vara en mamma också haha.

Inga kommentarer: