fredag 5 december 2008

Godmorgon

Godmorgon. Fyfan som jag sovit inatt. Känns så jävla skönt. har inte kunnat sova på tre dagar nu. Men inatt minns jag inte ens när jag somna. Filmen vi skulle se, rullade bara i ca 10 min. Sen stängdes den också av. jag var så otroligt trött igår. Men men nu är jag ut vilad och har fått tillbaka min energi. Face drog till jobbet ganska tidigt imorse så nu sitter jag ensam hemma och funderar på vad jag ska göra. Allt är rent och fint och fixat. Jag funderar på att ta en lång promenad. Så som jag brukade i sthlm. Jag har faktiskt inte tagit en enda promenad sen jag kom hit. jag har inte behövt göra det. Förut brukade promenaderna vara som en slags terapi för mig. jag fick rensa tankarna och fundera över på vad jag ville i mitt liv. Men nu sitter jag här och jag har inte ens tänkt på att ta tag i min ipod och bege mig ut på den där långa promenaden för att rensa tankarna. Och det känns så jävla skönt. Att allt bara lagt sig för mig. Jag trodde att detta var det värsta året någonsin för mig. Jag hade allt men ändå inget. Allt bara försvann ifrån mig sakta sakta. Men nu så har allt löst sig. Det är viktigt att man alltid har ett leende på läpparna och tänker positivt. Så har jag klarat mig. Så har jag klarat mig ur denna äckliga ångest och deprition jag haft under detta år. Och jag har Face att tacka för mycket. Utan honom vet jag inte om jag hade klarat detta. Därför är det viktigt att man gör sin partner till sin bästa bästa vän. Därför är jag så glad idag. Men nu ska jag på med vinter skorna och försöka ta en promenad. För att försöka lära mig orientera vägarna lite. Som sagt åker jag bara bil överallt. Ändå bor jag så centralt att jag bara kan gå ner till stan. Men så är det att leva som en prinsessa haha.

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare

Ciao // N

Inga kommentarer: