fredag 19 december 2008

Äntligen fredag

Godmorgon allesammans. Jag lyckades somna till slut. Tack tack gud för det. Nu är jag lite små seg. Men snart får jag igång energin. Jag har precis gjort omelett till mig. Och efter en stund ställer jag mig på trampmaskinen och sätter igång och steppar.

Jag har ett problem nu när jag bytt ut min vaio mot macen. Jag kan inte lägga upp bilder som jag gjorde förr. Jag måste fråga face hur jag ordnar det. För jag kunde bara lägga in minneskortet från mobilen eller från kameran i min vaio. Det tog inte mer en tre sekunder. Men nu så vet jag inte hur jag ska göra. Hela operativsystemet är annorlunda. Jag får inte ens upp mina word dokument på den här datorn. Aja ikväll ska jag fråga. Men så länge får jag överföra bilderna på min vaio, sen ta usb minne och lägga över dem där. Efter det in i macen Och sen på bloggen. Se hur komplicerat och krångligt det låter. Men sån är det. Aja nu ska jag fortsätta på min omelett. Och sen köra ett fint träningspass hemma.

Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi snart.

// N

Inga kommentarer: