fredag 19 december 2008

utsläppt eller uppsatt ??!!

Så var jag äntligen klar med mitt träningspass. Det var så jävla skönt måste jag säga. Jag stod och steppa på den där stepp maskinen i en halvtimme. Med desperate housewives on. Jag kände hur hela kroppen och benen bara pulserade. Hur mjölksyran bara kändes i benen. Och min kondition har försämrats. Så den ska också komma tillbaka. Men nu känns det så otroligt skönt och jag har fått tillbaka energin och kicken. Nu har jag hela dagen framför mig.

Nu sitter jag här fixad och klar. Ny duschad och har ett problem. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt jävlans hår. Jag menar håret på skallen dåra haha. Jag kanske ska klippa det. Eller bara låta det vara. Föna eller låta det vara naturligt lockigt. Ja jag har ett stor jävla problem just nu. Jag har ingen stil på håret just nu. Jag måste toppa det men vet inte hur jag ska klippa det. När jag fönar det håller det max i en timme. För det har blivit så långt att det inte går att styla det som jag vill. Men jag är så känslig när det kommer till mitt hår. Jag måste hitta en bra frisör. Men hur gör jag det om jag inte provklipper mig liksom. Mina naglar har också försvunnit. Jag provade fram och tillbaka med och hitta någon som kunde fixa dem. Men nej. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Men mitt hår vill jag inte äventyra med. Så jag får väll vänta tills jag åker till sthlm igen då. Och gå tillbaka till min gamla frisör. Tills dess får jag bara ta och bita ihop tror jag. Och undra när det sker liksom??!!!







Uppsatt kanske ??

Inga kommentarer: