tisdag 30 december 2008

Godnatt

Äntligen är jag klar för sängen igen då. Jag har inge lust att lägga mig men jag får inte ändra på mina tider. Jag har redan fuckat upp dem en aning. Men jag vår inte vända helt på dygnet. Men jag ville bara skriva lite i bloggen innan jag beger mig till sängen återigen då. Jag hade en sån fin och underbar tid med mannen min. Som började med en macdrive. En cheesburger & en cola zero. Han vet exakt hur han ska få mig på bra humör haha. Sen blev det en massa annat gott med chockladbullar och pakistanska piroger. Varma och nygjorda. Precis som man får dem i pakistan. Sen var det mys med 2 filmer. Jag låg ihopkrupen i soffan i hans famn som en liten skitunge. Men det behövde jag. Det känns så skönt att bli omhändertagen ibland. Lite bortskämd. Inte nog med att jag redan är det iof. Men ändå !!! Ohh jag har världens finaste vid min sida. Jag älskar han så otroligt. Nu är jag inte bara mätt och belåten. Jag är småseg också haha. Jag har ingen feber men fortfarande ont i halsen. Så jag hoppas på att jag vaknar frisk när jag väl vaknar!!!!

Godnatt allesammans.

// N

Inga kommentarer: