torsdag 4 december 2008

Godmorgon

Godmorgon. Så var man uppe igen. Vaknade ganska tidigt och gjorde frukost. Satte mig ner och läste nyheterna. Det är verkligen så lugnande och så otroligt skönt egentligen. man kopplar bort allt annat privat man har och får en inblick om vad som egentligen sker utan för ens egna dörrar. Eller ja världen runt. Jag blev så djupt insatt i det att jag glömde bort tiden. Nu är jag jätte stressad egentligen men jag har saknat att blogga. Jag är nu fixad och klar och ska dra och få min brasilianska vaxning. Ska träffa upp face i stan för han är ledig idag. Vi ska luncha och hitta på en massa annat kul. Vi behöver det. Bara komma hemmifrån och vara för sig själva. Så idag är dagen fullt planerad. Nä nu väntar han utanför dörren istället haha. Nu måste jag dra. Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi senare.


Ciao // N

Inga kommentarer: