torsdag 4 december 2008

Förälskad och glad




Så var vi hemma efter en underbar dag. Har hunnit med en massa idag. Haft det så underbart. Fick min mjukglass idag med. Fast den här gången fick jag det med våfflor och jordgubbs sylt. Snart är jag en liten tjockisbulle haha. Men jag är så sjukt lycklig och glad. Så allt är bara värt det. Stunden då man sitter och njuter av god mat och gott sällskap. Man sitter bara och skrattar och pussar på varanndra. Jag känner mig som en liten fjortis måste jag faktiskt erkänna haha. Men så är det då man är nyförälskad och lever där uppe någonstans. Allt annat blir helt plötsligt osynligt och man lever i sin egna lilla perfekta värld. Och den känslan är så sjukt underbar. Nu har vi precis varit ute och ätit. Jag ska ju egentligen vara hemma nu och laga mat. men jag har blivit riktigt bortskämd och lever bara på mat ute. Aja nu sitter face i soffan och väntar på mig. Vi ska se på film och bara myspysa. Ses senare.

Ciao // N

Inga kommentarer: