onsdag 3 december 2008

Godmorgon

Godmorgon. Jag är förvånad. Mitt Internet vill samarbeta med mig. Äntligen haha. Ja jag är ny vaken kan man säga. Jag hade så svårt att sova inatt. jag fattar inte varför. Har legat och vridit och vänt på mig hela jävla natten. Jag har ingen lust att sova. Och det är så sjukt. Jag fattar inte varför jag vill vara vaken hela tiden och bara njuta av allt. På ett ett sätt kan man se de som att jag nu är lycklig och glad. Ni vet tanken då man inte vill sova, och så flyger man upp ur sängen på morgonen. Jag har egentligen inte någon riktig anledning till att flyga upp ur sängen. Jag är ändå bara hemma och fixar och så här. Men ändå den där känslan att man är glad och allt är så perfekt. Den gör att man inte har lust att sova. Så jag är smått seg nu. Men nu står jag upp i alla fall. Idag har jag lite att fixa. Och jag måste sätta igång nu så jag inte stressar som vanligt i sista stund som jag alltid annars gör. Ska fixa lite frukost nu först. Läsa nyheterna och få en bra start på dagen. Mina gamla rutiner som jag ska fortsätta med.

Ha en underbar dag allesammans.

// N

Inga kommentarer: