fredag 12 december 2008

Godmorgon

Så var prinsessan hemma igen. Godmorgon. Jag överlevde och hittade rätt. Tog tåget till Fredrikstad. Och tog tåget hem imorse och är nu hemma med Celina. Mannen min jobbade där igår så jag gjorde honom lite sällskap. Så fort jag kom fram lade jag mig på soffan och bara slappnade av. Den där träningen var så sjukt effektiv. Jag har lite smått träningsverk i benen. Men det känns bra. Då vet man att man tränat musklerna. Inatt sov jag som en stock. Trotts att rummet var iskallt för att face hatar att sova i varmt rum. Och jag är det motsatta. Jag måste ha minst 25 grader varmt i rummet. Men så lyckades jag somna oavsett dem 15 iskalla graderna. Och på tal om iskallt så har vi den äckligaste kylan här. Fyfan jag har inte ens lust att sätta foten utanför dörren. Jag vill bara ligga i soffan med varmt täcke och värmeljus på som doftar så gott. Se på någon romantisk film och bara slappa. Men det kan jag inte göra nu. Jag ska få ordning på köket mitt. Måste få alla vitvaror och sakerna på plats. Så det ser fint ut. Dax att sätta igång med de nu. Så får jag visa bilder senare då jag är klar.




Så här kul kan man också ha det haha. Jag och Celina leker med kameran och dummar oss som vanligt.

Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi senare

//N

Inga kommentarer: