tisdag 16 december 2008

Godmorgon

Sovit gott? jo det har jag faktiskt gjort. Nu sitter jag här klar & fixad och väntar på min svägerska. Oh det var första gången jag sa det tror jag haha. Vi ska åka och stor handla. Jag har ju ingen bil. Och Face är på jobbet. Men snart så då jag också tagit körkortet så ska jag cruza runt själv och fixa allt själv. Precis som jag alltid gjort innan. Jag har aldrig varit beroende av någon eller något. Jag har alltid lyckats fixa allt själv. Men nu börjar jag bli lite väl bortskämd. Jag märker det själv. Jag börjar bli för bekväm. Så jag måste ändra på det nu innan det blir till en vana. I söndags skulle vi sola. Och vi kunde ta en promenad på ca 10 min till solariumet. Och för en gångs skull tog vi en promenad ner till stan. Annars har vi alltid åkt bil. och jag som alltid tog promenader vart jag en gick. Till och med till jobbet innan. Så jag ska föröka få tillbaka mina gamla rutiner. Där jag klarar det mesta själv. Eller ja saker som egentligen SKA kunna klara själv. Även om blivit en prinsessa haha. Jag försöker ladda upp bilder här på bloggen men den vill ju inte bara. Den jävlas med mig big time nu. I dont like that. Jag har inge tålamod för saker och ting. Allt ska ske snabbt och smidigt. Och det måste måste måste bara fungera. Men nu vill den inte det. Jag vill ju visa mina fina solbränna jag nu fått till. Jag har blivit Face lilla choklad candy som han kan äta på. Nä nu ger jag upp. Sitter här och skriver och försöker ladda upp dessa jävla fuckings bilder som var så fina på mig. För försöka senare bara.

Ha en fortsatt underbar dag allesammans.

// N

Inga kommentarer: