fredag 19 december 2008

Godnatt

Ohh jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är så sjuuuukt förälskad. Jag känner mig som en liten fjortis haha. Jag kan inte sluta pussa på Face. Vi måste alltid hålla hand och pussa och kyssa varanndra. Och vi glömmer allt som sker runt om oss. Vi lever i vår egna värld. Där bara vi existerar Vi njuter av livet tillsammans och är sååååå lyckliga att jag snart kommer att explodera av all kärlek han ger mig. Jag är så mätt och belåten. Ätit libanesisk mat med massa homus. Nu har vi precis suttit och ätit pistage glass med hackad choklad i också. Och när man är så här farligt förälskad blir det lätt att man bara njuter av allt. Dvs mat också. Vi njuter av mat och av varanndra all day long. All the time. Så imorgon är det step maskinen och desperate housewives som gäller. Har en massa avsnitt att ta igen. Face kommer komma hem på eftermiddagen. Så hela förmiddagen är min. Nä nu ska jag ta av sminket och lägga mig i soffan. Och fortsätta på den där glassen och bli en tjockisbulle tillsammans med Face.

Godnatt och sov gott allesammans. Ses imorgon.

// N

Inga kommentarer: