måndag 15 december 2008

funderingar

Nu var det mesta fixat. Nu ska jag bara undersöka mer på en trafikskola. Jag måste ju fortsätta med mina körlektioner. Jag började så bra. Och det gick så bra. Så jag är fortsatt motiverad till det. Jag bara längtar till den dagen då jag kan köra runt Face, eller då jag kan hämta upp han från olika ställen. Tycker så synd om honom. Jag har gjort han till min privata chaufför och det är ju inte tanken heller. Sen så är det de med studierna. Jag vill ju egentligen börja redan till januari. Men jag får se om jag hinner till dess. Jag måste ju först hitta en utbildning jag vill börja på. Men det får jag undersöka nu i dagarna. Det är så många bollar jag har i luften just nu. Och det är så sjukt. För att jag sitter ju bara hemma hela dagarna in och ut och gör inget annat en och städa och passa hemmet. Och eftersom det oftast bara är jag som är hemma, finns det egentligen inte så mycket att göra. Därför håller jag på att gå bananas här. Jag måste hitta något att sysselsätta mig med. Väldigt snart. Annars klättrar jag på väggarna. Jag förstår inte dem kvinnorna som sitter hemma och gör ingenting. Nu när jag fått uppleva den situationen också, så känner jag för att komma ut ännu mer. Nej jag är inge hemmafru material än då. Jag har ju inga barn ännu. Men det är lång tid kvar tills dess också haha. Först är det utbildning som gäller. Sen ska jag ha ett helt fotbollslag av barn som kommer att krylla runt här hemma. Så var det dags att bege sig ut på stan IGEN. Usch jag börjar bli less på alla dessa jävla fucking pappersarbeten!!!!

Inga kommentarer: