lördag 6 december 2008

Min min & bara min

Världens finaste. Jag är så tacksam och överlycklig över att jag har han vid min sida. Jag känner mig så glad och lycklig varje gång jag ser på han. Varje gång han ler smälter mitt hjärta och fråglar börjar kvittra runt om mig. Och jag blir så glad. Ni vet då man sitter i sina egna tankar när hela världen stressar runt om en. Alla problem i världens känns helt plötsligt som ingenting. Man ler och smilar för sig själv. Man vill bara skrika av glädje. För man upplever det maximala och vill spricka. Jag får den känslan varje gång jag tänker på han. Jag blir så otroligt glad. Bara då han håller om mig och ger mig en kram. Jag glömmer alla världens problem. Jag vill bara krypa ner i hans famn och aldrig släppa taget. Ohh jag är förälskad i högsta grad. And i love it. Massa kärlek till min pretty Face som jag kallar han.



Puss puss puss puss & massa massa kärlek.

Inga kommentarer: