torsdag 11 december 2008

Godmorgon

Godmorgon. Så var det en ny vecka, en ny måndag. Jag har suttit här och klurat på hur jag ska få till mitt nya skrivbort till svenska. Jag har nämligen dumpat min lilla vaio och bytt ut den mot Faces Mac. Så jag sitter nu här och leker och studerar för fullt. Så komlpicerat det egentligen är. Men jag måste lära mig. Jag har aldrig haft svårt för tekniska saker. Men nu när jag sitter på macen så känns allt så konstigt. Kan ha att göra med att jag inte är van. Jag har i alla fall fått till det svenska skrivbordet. Och så kan Face bara klicka på en knapp och få till det norska. Så lite komplikationer har vi även här haha. Men huvudsaken är att jag fick till det. Nu är jag utvilad och ensam hemma. Ska dra på en liten promenad ner till stan och ordna och fixa en massa pappersarbete som borde ha fixats för ett tag seda. Men då hade vi inte tid. Så nu ska jag röra på mig och hoppas på att internet och mitt svenska skrivbord samarbetar med mig framöver.


Jag älskar kameran på macen. Det kan jag konstantera haha.
Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi senare.

// N

Inga kommentarer: