lördag 6 december 2008

Godmorgon

Vaknade precis kan man väll säga. Celina kom ganska tidigt så har legat på soffan och bara degat. Nu ska vi ta en promenad ner till stan. Jag minns inte när jag somnade inatt. Men jag kan säga att det slutade precis som jag beskrev det innan. Sängen. Sen soffan. Men jag vaknade på sängen. Med ipoden på högsta volym. Jag fattar inte hur jag lyckades sova med den. Men till slut så lyckades jag.

Nu ska jag handla lite grejer jag kommer att behöva till måndagen då det är Eid. Jag ska baka och så. För imorgon är alla butiker stängda. Här är det så att allt, i princip allt då. Är stängt. Bensin stationerna är öppna. Men det är allt. Så nu är listan lång. Nu ska jag bara ta och byta om. Har suttit med min musli framför nyheterna och segat samtidigt som jag försökt skriva detta inlägg. Men jag har en teori. Och den är att ifall jag vaknar tidigt så kanske jag lägger mig tidigare. För då lär man ju vara sömnig. Det får vi se ikväll. Nu måste jag byta om och dra till stan.

Ha en underbar dag
// N

Inga kommentarer: