onsdag 3 december 2008

Godnatt


Så var det ännu ett slut på en dag. Det känns som om dagarna bara rinner iväg. Man hinner inte med det man egentligen vill och planerar. Eller så är det så att man planerar för mycket. Och man tänker inte på att tiden är knappt. Men snart så kommer vardagen att sättas igång. Då kommer säkert allt kännas mycket bättre. Inge stress eller press. Nu känns det så konstigt att man inte har sån huvudvärk. Dvs problem som blivit större pga man gjort problemen större en nödvändigt. Så kan det gå när hundrasjuttioelva jävla människor lägger sig i och strular till det för allt och alla. Man har egentligen inte den tiden att reda ut onödiga problem som inte finns. Men nu är den huvudvärken borta. Och det känns så jävla fucking skönt. Jag har inte riktigt fattat att folk har den energin och orken att lägga sig i andras problem eller andras liv. Man har nog med problem under sitt eget tak. Jag tycker att man ska hålla sig till dem. nu babblar jag på för mycket. Precis som face. Han är ju husets psykolog. Till och med han tröttnar på sitt eget babbel. Då kan ni bara tänka er hur våra kvällar slutar. Han ligger och pratar och jag hinner somna innan han ens kommit till självaste huvudsaken. Meningen med det han egentligen skulle säga. Fortsatt så var meningen med vad jag skulle säga nu är att jag ska färga håret och sen ska jag mysa framför tv'n.

Så godnatt från oss och sov gott allesammans. Jag hoppas och önskar att mitt internet vill samarbeta med mig imorgon också.

// N

Inga kommentarer: