tisdag 16 december 2008

Godnatt

Så var ännu en dag över. Jag är så sliten och trött. Men jag måste förtsätta på min garderob Alla mina kläder ligger på vår säng. och om jag inte blir klar idag så kan jag ju inte lägga mig. Så det är egentligen bara att hugga in i den feta stora klädhögen som ligger på sängen. Jag ska bara gräva ner mig i sängen och sova massor inatt. Så trött är jag. Det är heltidsjobb att vara hemma fru och mamma. Det måste jag faktiskt erkänna haha. Men det är det värt det. När man lägger sig om natten och tänker på allt fint man upplevt under dagen, så kan all slit och allt de tuffa vara värt det. Så känner jag i alla fall. Speciellt när min filosof till man babblar så otroligt mycket, att jag tycker han är så söt och bara pussar massor på han. Och han fortsätter och lägger mig åt sidan och säger att han inte är klar en. Så är det värt det. Eller då han stannar upp för att andas mitt i en mening och tänker efter " shit fan vad jag snackar mycket " och kollar på mig som redan somnat. Då är det värt det. Jag älskar han. Då är allt värt det haha. Men det roliga är att jag aldrig låtit någon babbla så otroligt mycket. Eller att jag ens lyssnat på någon eller något innan. Jag har alltid kört min egen väg. Men nu för första gången i mitt liv är det jag som sitter tyst och lyssnar på min filosof. För han är så pedagogisk och så otroligt duktig på att hjälpa och förklara saker för mig. Nä nu bbabblar jag bort de här inlägget. Jag skulle egentligen bara säga godnatt, sov gott dröm sött. Så ses vi imorgon.


Och innan så kan jag nu visa upp min fina solbränna som jag fått tillbaka. Så fin jag blev igen haha. Inge fel på självförtroendet i alla fall ;) Godnatt !!!





// N

Inga kommentarer: