söndag 14 december 2008

Söndag

Så var det söndag igen då. Dagarna bara försvinner. Jag hänger inte riktigt med. Igår i bilen satt jag och funderade på gårdagens datum. Jag har ju inge koll haha. Men nu är det söndag i alla fall. Lite koll har jag. Vaknade för ett litet tag sedan. Gick raka vägen till köket för att fixa och putsa upp där. Igår hade vi en sån riktigt mys lördag. Med godmat och så bakade jag chockladkaka. Efter det var det en timmes rask promenad haha. Ska man leva gott måste man offra lite. Men jag hade inga krafter till att fixa i köket igår. Så nu ska disk handskarna på och så ska hela lägenheten städas. Det är en sån vanlig traditionell söndags syssla. Så varför ändra på den traditionen? Här finns det ändå inget att göra. Allt är ändå stängt. Så bara att sätta igång för min del då.

Ha en fortsatt trevlig söndag.

// N

Inga kommentarer: