tisdag 2 december 2008

ännu ett försök

Så får jag hoppas att Internet fungerar för ett tag igen då. Eller så får jag passa på och skriva så mycket jag bara kan nu. Med flytten och allt som gått så har det vart en massa som strulat. Men nu hoppas jag att allt är i sin ordning för ett tag iaf. Jag får hoppas på det. Mitt vardagsliv har precis börjat. Efter ca 2 månaders slit, både mentalt och fysiskt så har jag även haft en massa lycka och glädje jag aldrig upplevt förr. Kanske är det de som hjälpt mig under dessa två hektiska månader. Men idag sitter jag här och jag är så sjukt sliten mentalt. Men det kommer ta lite tid innan saker och ting lägger sig. Nu är mannen min åter igen på jobbet sitt. Jag ligger hemma och vilar ut för fullt. Man kan ju tro att jag bara vilat och haft de super skönt dessa två månader. Men det är inte fakta. Det har varit två så sjukt innehålls rika månader, att det känns som två år. Men jag känner mig äntligen hemma och saker och ting har lugnat ner sig. Nu ska jag bara komma in i vardagen min och försöka bygga den. Så ser allt ut just nu. Men i slut endan så kan jag säga att dessa två månader har varit allt värt. All slit och krångel och skit som varit är bara en början på något fint. Ett liv jag nu ska bygga tillsammans med mannen min. Och det känns så skönt att säga det. Jag är så glad och lycklig idag och det är en känsla jag önskade många andra skulle få känna och uppleva. Man kan avsluta det hela med att säga bättre sent en aldrig.

// N

Inga kommentarer: