måndag 22 december 2008

Julshopping

Så var jag äntligen klar med allt som skulle fixas hemma. Okej inte helt dåra. Men nästan. Min garderob blev inte helt klar i natt. Men jag jobbar fortfarande på den haha. Ett års projekt värkar det som. Men allt ligger sorterat. Det ska bara vikas och läggas in. Alla mina fina klänningar och jackor hänger på sin plats. Det är bara jeansen och tröjorna/topparna som ska fixas. Men förhoppningsvis är jag klar till veckans slut. Det är målet i alla fall haha. Nu ska jag dra till stan för att fixa en massa saker. Jag ska bland annat boka tid för mina naglar IGEN. Jag ska ge det ett tredje försök. Man säger ju tredje gången gillt. Så jag får väll hoppas på att denna ryss som jag har hört ska vara bra. Eller så är hon polak. Sak samma. Grejen är den att jag vill ha fina naglar. Thats it. Dags att röra på sig då. Idag ska vi handla dem sista julklapparna. Julematen och allt stuff som tillhör julen. Så det blir en del och göra idag.







Fortfarande självkär och älskar kameran !!!!

Inga kommentarer: