torsdag 25 december 2008

God fortsättning

Så var jag äntligen klar med städningen. Nu blänker lägenheten igen. Imorgon ska vi få gäster som ska sova över. Så det har varit storstädning idag bara. Imorgon ska vi ha vår första par middag hemma. Så snart ska jag börja förbereda maten också. Det ska vara en liten julmiddag tänkte jag. Men lite mer fancy. Jag sitter och funderar på hur jag ska dekorera choklad tårtan jag ska baka på morgonen. Men det får jag fundera vidare på tills imorgon. Just nu är jag slut i hela kroppen. Det var så otroligt skönt med en varm varm dusch efter. Jag har kramp i högerarmen efter att ha skrapat bort en massa stearin från bordet. Nu sitter jag här med min nya morgonrock jag fått i julklapp. Jag har så länge velat ha en. Och nu fick jag en så otroligt fin av face också. Från Fris & company. Med en fin krona i ryggen. Han fick en likadan fast herrmodellen så klart. Så jag ska mysa vidare i min morgonrock i soffan nu tror jag med lite gott att äta.




Så fiiiiiin den är !!!

Inga kommentarer: